lördag 28 januari 2012

Blandat inlägg

Hello!
Kände för att blogga kl 00:17 på natten.
Sitter och letar bilder som jag kan måla på min tröja ska måla pokémon, Svampbob, 1-up svamp och skriva Niklas och lite mer tyvärr är jag jättedålig på att måla så det kmr inte bli speciellt fint men men träning ger färdighet :D

Och om 12 dagar fyller jag år usch orkar inte, har lust i att bara skita i det och dra någon stans och inte komma hem på hela dagen men men vi får la se ... Sen kmr jag bara få körkort och en mopped men behöver ju en ny mobil. Min är ju helt paj stänger av sig, sprucken skärm, sliten och bara allmänt jobbig att skriva på -.-
Det jag önskar mig är:

  • Moped & körkort (Tror jag)
  • Systemkamera
  • Mobil
  • Laser svärd (Blått & Rött)
  • FRIHET & TILLIT att t.ex sova hos Niklas eller få göra vad jag vill, TACK
  • En tam tjockis humla i koppel xD
Sen dagen efter mig fyller Niklas år måste lista ut vad jag ska ge han. Har ingen aning och han vet inte heller så det kmr bli klurigt men jag kmr nog på något till slut tänkte köpa ett tv-spel men nej tack aldrig mer senast jag gjorde det var det ju fel spel ... -_-

Men ska sova nu eller ja ska leta bilder och SMS med Niklas <3

1 kommentar: