onsdag 7 mars 2012

Skola

Saker som gör mig så jävla arg är allt som har med skolan att göra fan jag hatar alla lärare utom 3 och dom är AWESOME :D Ne men dom flesta lärarna är ju helt hjärnknullade fråga en enkel fråga och dom kommer till dig när allt dom bara behövde göra va att svara ja eller nej like dude just answer me -.-
min ena lärare är helt udda vi hade förhör typ halva klassen och då skulle alla vara tysta!?
Nästa dag hade andra hälften förhör och då sitter dom och pratar under hela förhöret o.O
like what the F????
asså skolan tycker jag är helt värdelöst alla bara oh gud shit vad ska jag bli vad ska jag gå vad ska du bli vart ska du gå?  Men snälla ingen bryr sig!!! Bli vad du vill gå vart du vill så ses vi om du klarar dig!
Jag går vad jag blir och klarar jag mig inte blir jag uteliggare jag klarar mig ;)
Men måste dra innan jag får damp o.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar