tisdag 24 januari 2012

SVAMPBOB

Hello alla rumpsniffare!
WOW min killes kompis visade mig en bild på Svampbob så jävla awesome älskar Svampbob han är ju så söt man blir ju så himla glad av att se han älskar hans sång "fiska maneter fiska maneter fiska maneter" går runt i skolan och sjunger den tycker den är ju så fin :)
Svamp Bob & Patrik true friendship :D

Vet att detta måste vara det mest onödigaste inlägget men i alla fall så sant ju :D

Juste ja ska ju till sjuk huset imorron i 2 timmar (luktsinne test) så glad att de ändrade dag skulle egentligen åka på fredag på min kompis födelsedag och missa hela dagen typ hade fan vart as sur i såna fall men sen ska jag köpa hennes födelsedagspresent efter att jag vart på sjuk huset hoppas hon blir nöjd den är från mig och Ariya so stolt vet att hon kmr bli glad är ju vad hon vill ha :P
Sen ska jag nog köpa lite kläder och silverschampo behöver verkligen nya kläder och mitt hår är så hemskt gult måste verkligen färga det snart har ju en halv decimeter lång ut växt :(
Känner mig hemskt ful :( men det kommer jag inte säga till mina kompisar ;)
Sen är det en i skolan som tycker jag är ful för mina ... FINNAR like wow väx upp jävla pussy hur jävla moget är det eller? Sen är inte du så jävla vacker själv funderar på att hälla vatten över dig på lunchen skulle kännas så jävla bra :'D fast hade inte orkat med allt jävla tjöt från vuxna som gjort värsta grejen för att jag försvarar mig men men bryr mig inte och tänker fan inte låta någon se mig bry mig o.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar